Hej igen det var ett tag sen

(null)
Det är torsdag och nu börjar snart mitt livs äventyr.. jag räknar ner dagar ...
Inte länge kvar ...
Ser fram emot värme sol middagar vin & bubbel , en öl och lite kvälls häng 
Massa träning & god mat
Jag behöver landa och hitta en ny energi..
Jag vet exact vad som krävs för att tanka det bästa jag kan!
Jag har förmånen att ha dem bästa runt mej som bara ser till att allt flyter på framåt..
Att jag inte stannade upp tidigare och förstod att jag lever här och nu..
Jag går på små kärleksfulla moln känns det som.. ni vet sånna fluffiga rosa som man liksom hoppar runt på 
Det är livets små detaljer som ger en push framåt nu.. 
åhh vad jag behöver den här resan 🏝🍹


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0