En ny natt ett nytt försök

Jag brukar kunna sova jämt, överallt ,
när som helst.
Men igår funkade det mindre bra 😖
03:15 ännu vaken 
Herrajumala hur lyckas jag nu somna el ännu värre vakna kl 06:00 upp till hästarna
Men serdu det funkade det oxå
Varit på språng hela dagen !
Nöjda hästar idag 👌
Och jag hotade med försäljning av stall å gård å allt 
Men fick äta upp det 20 min senare när jag klev upp i sadeln efter 15 dagars vila!
Han är en på miljonen att rida❤️ 
Åhhh vad jag vill ut å tävla igen
Nu säger jag det högt .. inte likt mej. 
Men hur kunde jag släppa den drömmen varför orkade jag inte kämpa vidare som tänkt med Cellana el en annan ... 
det får bli min utmaning igen.. ut på träningar
Jag älskar ju träning på borta plan.
Sova på hotell el hos nån vänn .. hoppa två dagar i rad .. teori och 
åhhh vad fan hände!
Det är dumt å släppa det som är det roligaste som finns.
Nå väl tur dem båda står kvar på gården & jag kan återta mitt liv.
(null)

Det är aldrig försent att backa några steg och börja om !!

Hoppas sömnen hittar mej i natt


Gonatt sov gott ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0