Vilken vit värld

(null)
Klev upp i ottan igen & möttes av en lite dimmig morgon där jag inser allvaret ❄️❄️❄️❄️ shit❄️❄️❄️❄️
Det är vitt vitt mera vitt
Kunde inte låta bli å le ändå
Min son studsade ur sängen & var fantastiskt nyfiken på om det nu går att ta ut skotern 🤪
Han var så glad så han till o med skrapade bilrutorna 🙌

Jag älskar snön på sitt sätt.... bara nån annan kunde ploga 🥴😝
Jag har inte riktigt godkänt ännu i snö hantering .... det är lite mosigt och knövligt 
Medans jag vill ha snygga raka linjer och inga klimpar.... kanske snöslungan behöver få rastas... om jag nu vet hur den fungerar och fästs på traktorn 😤
Hursomhelst borde jag få dispens till 7 Tim mer på min klocka... undrar vars jag ansöker om det?!! Nån som vet!
Fast dem tidiga mornarna är ändå rätt givande , snö plums ger en lite träning i benen & jag har fått ihop över 2 km innan frukost

Konstigt att jag är så trött på kvällen 😬
Somnar as tidigt ( läs före22)

Så välkommen snön 
Jag ska göra mitt bästa för att inte tappa humöret på dej 🤪
Vi rymms nog både du och jag här på gården ska du se ❄️❄️❄️


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0