Vilken pers

Satt hela långa lördag på en stol i ett knökfullt konferens rum ..
Undrade för hundra elfte gr OM det på riktigt är häst jag ska hålla på med!
Har hört att hamstrar är enkla att sköta.. springer liksom i det där hjulet i tid å otid.
Marsvin kanske trevligare & lite större 
Mera päls lite mer stök.. nästan perfekt
Eller så bara uthärdar jag dessa dagar när jag funderar på att en smörkniv går fortare att ta livet av sej med än sitta där å döda viktiga timmar.... timmar som är extremt viktigta & oersättliga! Jag han bli en dag äldre,,, och undrar ni vad jag lärde mej?
Bla annat att man ska passa sej jävligt noga för att gå ifrån ett våldsamt förhållande , eftersom dödsstatestiken är hög!
Hoppas verkligen ingen med ett sånt förhållande satt i samma rum som jag!
Sen kom jag fram till att alla behöver en cementklump i sitt liv!
Självklart behövs det en stadig cementklump
Hos mej ,,, det vet väl varenda kotte...
Hur sjutton ska det annars bli med alla extrem inköp! Bara i förra veckan eskalerade det 🤔
Hade ju behövt ett nej... inga fler hästar.
El ett ultimatum om att ekvationen ska hålla!
Ähh... nu förstår ni cementklumpen
En stabil axel att luta sej emot .
Fast å andra sidan har jag ju alltid ändå bara inspirerats av motgångar.
Då slår försvarsmekanismen in & autopiloten på ... sen blir det kaos med världens trevligaste vänner som vet exact hur jag tänker och ja det löser sej jämt💕
Sen kom nån åldersskala & värdegrund
Å herrejösses... insåg min ålder rätt fort 
20 nått ... för där hade vi skalan om rätt å fel
Och där fanns ingen gråzon 😝  bara svart el vitt!! 
Så 20 plus moms då? Momsen kan man ju ändå lyfta bort sen 🤪
Vad mer gav det 🤔
Inspiration till att ta in rätt saker och inte sväva ut å bli för spretig...
Inte tolka allt på mitt sätt,,, som nu!
Värdegrunder 
Cementklumpar
Föreläsare 

På riktigt så var det en lärorik dag igen
Bara det att jag kan tycka det är kul å läsa av på mitt eget sätt ....
(null)

(null)

(null)
Ni får helt enkelt hålla tillgodo med detta inlägg
för idag är dagen då jag ska ta igen gårdagens ogjorda timmar


Kram på er
      💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0