Vilken lördag det har varit 👌

Idag kan jag inte mer än njuta av det som varit 
Dagen började på bästa tänkbara sätt🙌
Det färdig kokade kaffet....
Bästa sällskapet som sedan for på jakt!
Efter det blev det dax för frukost åt mina 4-benta vänner...
Fick sällskap av en go vän som hjälpte med hela stallet & vi sadlade upp två hästar för en uteritt i det alldeles underbara vädret!! 
Tö snö ute på ängarna ❄️❄️❄️
Finns måntro nått bättre 🤔 jo kanske när hästen fungerar på topp på hoppträningen.. så adrenalinet pumpar.. men det är två skilda saker men lika underbara 💕
Eller kanske en härlig frukost med bästa sällskapet 🤔 el en middag i underbart sällskap ... nå nå thats life.
Tillbaks till stallet.... 
när vi kom tillbaks & lite hungriga ändå inte ville sluta rida bestämde vi oss för att ra runda två... sadla av sadla på
Och helt plötsligt var vi fyra inte två.. 
skritt i snön 😍😍😍💕💕💕😘😘❤️ wow igen .. fantastiskt med plums i snön 
Hästarna frustande & nyfikna ..
Efter det blev det en go lunch med efterrätt & långt deep talk om livet och dess värderingar.. 
Innan det var dax för middags intag av hästar & egen middag hos min mamma!!
En dusch & lite piff och sedan väntade en helt perfekt jobb kväll på KGB ... 
kvällen razzlade iväg i perfekt tempo med sjukt bra flyt... jag gillar verkligen att servera igen. Kanske gick jag inte skolan i onödan ändå ..heeheee... 
klockan är över 01:00 men jag är lyrisk och sitter och lyssnar på musik och drömmer mej långt bort och är bara tacksam över att livet har så mkt att ge... ❤️
Ibland känns det underbart att bara allt flyter på .. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0