Stjärnklart ✨✨✨

Minusgraderna är tillbaks nu... 
lagomt tills jag fått sandat & saltat på stallplan 🥴 
Så nu kommer väl snön oxå 🤪
Stod länge och tittade på stjärnorna vid utsläppet idag..
Karlavagnen syntes tydligt ... även många andra av mönstren
Rätt mysigt & jag kom på mej att sakna bastun... det var ett tag sen jag hunnit med det!
Veckorna rusar fram &strax är det redan december och det känns helt sjukt...vars försvann hösten? Jag har inte varit riktigt delaktig i den..
Svepte liksom förbi i jobbets anda... hästar.. gym... iordningställande av livet i allmänhet.
Iår blir det julmiddags servering x-antal gr..
Jag som skulle bojkotta jul... istället blir det änn mera jul😝
Inget går ju dithän det ska.. vem lägger min väg? Saker bara händer hejvilt & problemen hopar sej.. jag släcker eldar i ena ändan medans det tänds i andra.. intressant 🙌
Finns nog en mening med allt 💕

Missa inte stjärnorna på himlen 
    ✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0