Stallet mockat men inte klart

Idag är världen vit igen!
Jag har gjort bort mej rejält, det ligger en fastfrusen kant med snö framför stallet in mot gården 🥴 hur tänkte jag där??
Får nog kontakta experten å kolla... hur sjutton gör jag nu!
Den vill jag ju inte ha där... 
Skottkärran var frusen i däcket idag 🤯 så dra ut höet tog på krafterna!
Jag har bokat upp nattjobb idag utöver det vanliga... det blir en lång men rolig kväll, massa servitriser som jag inte sett på riktigt länge... härligt gäng!
En vän kommer hem över ett par dagar å vi får försöka hinna en kopp kaffe & surr 💕
Long time no se
Har fått en il att färdigställa garaget och då var jag ju tvungen att införskaffa ett ordentligt skåp till att börja med... sen skenade fantasin
Skinfotöljer, el soffa.. weefii .. nån snygg lampa  ett bord... stereoanläggning ... ordning å reda.
En arbetsbänk för verktyg.... därefter kan jag koncentrera mej på att hitta bilen jag vill ha 😅 
Det här med att inte ha en cementklump som håller kontrollen.... ÄR inte så topp 😂😂😂
Men eftersom jag lever efter mottot 
Vi lever i en redan färdig värld.. och desutom bara en gång...
Då måste jag ju ta vara på dagarna som finns!

Mitt popcorn till häst fick följa med ut i ridhuset igår för att plocka undan efter löshoppningen.. jösses vilken lycklig ✨
Han hoppade över bommarna ,, totalt i sitt esse!! Suckdelux... men vi plockade bort och han joggade lyckligt runt runt som ett popcorn ... sen kom det.....
Han var svettig... & jag kunde inte mer än borra in näsan i halsen på han.. klumpen i halsen var ett fakta...den ljuva lukten av en svettig krukan. Precis som vid träningar/tävlingar... åhhh herregud vad det är saknat 😢😢 
Sällan man saknar kossan innan båset står tomt 😔😞
Vi är på väg tillbaks,, vi är på gång,, alla gångarter är okey nu.. men jag vågar inte hoppas.. hoppas på att lyckan är med oss..,
Det är som att vara nykär.. den där glädjen över det lilla messet.. samtidigt som tankarna sprids om det är på riktigt.. eller bara strax glider ur handen ut i sanden..
En enda berg & dalbana...
Innerst inne vet du känslorna men ändå vill du ha dem bekräftade .. utifall att...
Inget är snabb jobbat, utan det är bara ta en dag i taget.. motgångar kommer.. bakslag.. och i nästa sekund är det ett steg fram & glädjen är total ..
2020 blir ett fantastiskt år.. det är min inställning... inget strul mera... nu är den botten nådd.. vi ska upp igen.
Snart vänder mörkret & allt blir ljusare igen!!

Bara vänta ut tiden så blir allt perfekt!


🥰😊❤️
(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0