Plockgodis & musik !!

Det är rätt lustigt.. när du plockar lös godis så väljer du ju bara dem du gillar & tycker om..
När du kommer hem & ska äta ... då väljer du igen 🤔 kvar blir typ det du inte gillar så mkt !
Hur kan det bli så??
Men nu märker jag samma resultat med musiken 🙈
Gör en spel lista ,,, då väljer jag ju givetvis bara bra musik...
Men efter en kort tid kommer jag ju på mej själv... jag blippar förbi dem mindre bra låtarna 😂
Alltså är hela livet likadant? 
Väljer man först det man tror är bästa tänkbara 
För att sedan  bara välja godbitarna?? 
Shit alltså... hur fungerar allt egentligen?

Jag har varit på lite kvälls jobb...
(null)

(null)

(null)

(null)

Fantastiskt kul kväll 😊
Tycker det är as kul och hoppa in då & då 
Med det jag engång faktiskt gick skola för🤭


Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0