Lite Knastrigt & smällande kyla

Det var en en riktigt kall morgon ❄️❄️
Minus 14 
Positivt att man vaknar iallafall!
Det är en sån vecka då jag skarpt funderar på att emigrera till nått varmare land , eller lägga mitt liv i någon annans händer eftersom mina inte räcker till 😬
Så mkt som ska hinna göras innan helgen 
Min bil har tydligen gått i vinter strejk... den vägrar slå på diselvärmaren 😅🤔 så jag bör väl försöka hinna till någon som kan kika på det oxå 😖
Jobbigt å inte fullt bra att måsta kallstarta den...
Rackarns ICA .. dessa tomte gubbar som sitter överallt... jag råkade ännu en gång få med mej två hem igår.
Dem är sjukt söta... och blir en villhöver måste ha grej
Jag som tänkt bojkotta julen iår!
Det går sådär bra... eller så inte!!
Första gr jag köpt massa julklappar klart i oktober... hoppsan hejsan!
Kanske blir det jul ändå iår.... även om jag inte tänkt så!
(null)

 Ha en underbar vecka ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0