En ny dag till hälften

Otroligt mysigt att få sova ut 💕💕
Har somnat as tidigt & vaknat sent 
Sent i min värld kl 09 👌
Jag börjar vara på uppgång nu då energin har vänt & jag bara njuter av dagarna..
Det mesta känns riktigt roligt & häst energin är tillbaks för nya utmaningar.
Vet inte om jag berättat att vi fyllt på med fiber & sand i ridhuset så nu är det rätt mkt underhåll för att få det som vi vill ha !
Det kliar i mina fingrar efter nyheter & utmaningar samtidigt som det är skönt som det faktiskt är.
Lilla L blir större nu & fyller år snart och helt plötsligt vill han inte ha kalas.. shit vars försvann min lilla grabb.. 
förr var det ap lätt & hitta födelsedags presenter och julklappar medans nuförtiden är det Gucci och märken som gäller 
Små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer 😘
Jag lever ännu på resans härliga minnen 
Det är det bästa jag gjort på många år!
Jag har inte satt mej själv i första rummet utan familjen.. för att dem är viktigast av allt & jag trodde det var det som behövdes 
Att bygga en framtid på gården för att kidzen ska få en framtid... jag har stått i ur och skur på ridbanan och bara jobbat på i hopp om att någon dag kunna backa av och låta dem ta över..sen växte dem ur huset hela bunten 🙈
Och nu står jag där själv med allt
Men det gör ju absolut inget 
Jag trivs & trodde aldrig det skulle gå så fort att bli varm i kläderna 
Jag har verkligen haft jordens tur som haft så fin familj bakom mej 💕
Mina vänner är något utöver ✨✨✨ som plockat upp mej varje gr benen vikt sej
Sparkat mej framåt i rätt riktning 
Låtit mej gråta ut när det behövts typ 24-7 en rätt lång tid... otroligt nog så står dem pall för det oxå ❤️
Tagit tag i mej var eviga gång jag kastat in handduken ..... när jag knappt haft ben att stå på... när dem inte hört vad jag säger pga av gråten.. när dem brutit sej in när dörren var totalt låst.. dem är värda guld!
Alla är speciella i mitt liv ingen är mer värd någon annan.. 
Allt ändras till det bättre ⭐️✨
livet är en berg och dalbana med överraskningar och hinder att ta sej förbi 
Det är som någons a åt mej för många år sedan
" du får bara det du kan hantera" 
Allt har en mening helt rätt & slätt

Ha en underbar lördag mina vänner
(null)
Även jobb kan vara otroligt kul med ett härligt gäng 💕
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0