Jätte kall vind 💨💨

Nordan vind i seglet...
Fy tusan vad kallt det är 🥶
Sommaren försvann .... huh...
Värmen som fanns är liksom ett minne blott...

Jag tragglar igenom dagarna på bästa möjliga sätt...
Jobb & stall 
Hem & familj

Det är konstigt hur energin kan växla från 0-100 på bara nån dag.. jag vill tro att det har med solen & värmen att göra.
Fast så länge det inte regnar så ska man väl bara vara nöjd & tyst!

Gröten är i magen & kaffet strax drucket så då bör det av till veckans sista jobb dag 🤗
(null)
Fina cellana i det nya tränset som inte är tränset jag beställde 🤭
Jag test red & tyckte det kändes udda men kunde inte sätta ord på vad.... tills jag fick fram att det ju inte alls var ett aschen träns jag beställt 😂😂 det är ett remont jag skulle ha... måste ringa dem & höra vad som hände 😜
Men sen råkade jag dricka en dag gammalt kaffe oxå igår 🥴 tyckte det var ljummet...
Tills jag insåg att kaffet som kokats låg i kannan & gårdagens i termosen 🙈🙈🙈
Så på bara rutin gjorde jag det jag trodde var det rätta ...hiihii.. jävla nöt man är...
Undrar om hjärnan är trött...funderar.. om jag vågar tänka... ler !

Kram från kalla Mattila 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0