Blandade känslor

Ikväll lägger jag mej med blandade känslor 
Det händer så mkt igen så jag hinner inte tänka klart...
På 24a timmar kan mkt ske.. 
det är rätt lång tid i mitt tempo..
Första kvällen på rätt länge där jag kan andas ut och faktiskt ha gott samvete med det jag hunnit få gjort under dagen.!
Imorgon är rätt mkt planlagt som ska hinnas med 🙌 
Det kommer att bli bra i slutändan jag kan inte tänka mej något annat faktiskt 😍
Krukan börjar sakteliga få igen sitt riktiga jag 😅 utan bock å pip och jag slipper sitta med livet som insatts 🙈🥰🐴 bästa hästen..
Cellana hon bara är för mysig ❤️ 
Det går framåt nu & lite medvind har jag i seglet ...äntligen😍

Tröttheten drar mej isäng nu & jag ska försöka få en hel natts sömn!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0