Att vara frånvarande

Betyder inte att jag skiter i er
Jag har inte tid att surra i telefon ..
Det är inte för att vara dryg 
Jag missar telefonen med jämna mellanrum 
Den är med men ofta slår den av.
Tänka sej att min energi räcker längre än batteriet i telefonen.. alltså hur svårt kan det vara 🤪😜😝
Den är även på ljudlöst i stallet pga att jag hanterar hästar.
Nummer från Tunisien ids jag inte ens svara på,, där gör jag ett aktivt val!
Så skaffa dej svenskt nummer om du har något på hjärtat 🤷‍♀️
Ibland kommer det från andra länder å ni faller tyvärr under samma kant!
Jag ids inte!

Utöver det så planeras och omstruktureras häst antalet återigen..
Tänk vad kul det skulle vara med ett nytt fall att analysera och fördjupa mej i🤔🤔🐴🐴
Något sött där jag undrar hur jag tänkte on jag har kvar nått innanför öronen.
( mina dippar efter projekt jag antagit mej är otroligt roliga ibland å ångest belagda i nästa sekund). Men har så svårt att inte ge det en chans.. vad mer kan jag förlora än självkänslan & pengar 🤷‍♀️😝
Som att köpa triss & spela lotto!
OCH FÖR GUDS SkULL glöm inte att nämna våran förening Haparanda Tornio Sportryttare när du lägger spelet!!!! För svenska spel i spelkassan!

Det är dags för sommar & sol & träning & tävlingar ( hoppas jag)
20 mars & 2v framåt skottade vi fram solaltanen framför stallet förra året 
Jag känner att jag är manad att göra om det iår ... fast inte idag å inte igår!

Det du gör idag är redan klart i morgon 😅
Glöm inte det heller😉

Det som händer idag kan du styra 
Det som var igår är ett minne
Morgondagen är oskriven
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0