Godmorgon världen

Igår var det givetvis rätt kallt..
Vi hade rikke träning inbokad.
Men det hoppades & markrbetades flitigt
8 ekipage blev det 
Jag prövade för första gr cellana på hinder & bommar.. hon tycker om det & vet vad hon ska göra så jag har lite jobba att göra på mej ..
(null)

(null)
Men det roligaste var nog tröttheten..
Villen skildnad att rida olika hästar..
Ländryggens trötthet förklarade mej att rida å rida är skilda saker 🤭
Idag har det släppt men jag har träningsvärk faktiskt 🤪
Efter gårdagens timmar ute så låg både jag å nettan som döda fiskar resten av kvällen.
Orkade inte ens laga middag🙈
Hallens tak börjar ta form och det börjar synas lamphål i skivorna.. åhh vad jag längtar tills det går att tända å släcka lyset igen
Bara 2 år svart liksom..utan att vi tagit tag i det!
idag bör jag tvätta bort klistret i trappan så vi kan börja slipa den.. det blir mkt ljusare och mera hemtrevligt där efter.

Njuter av kaffet i vanlig ordning nu innan jag åter sparkar igång en ny dag i stallet 🐴

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0