Vilken rolig måndag

Den roligaste dagen på ett bra tag..
Vi skrattade så vi kiknade 😂😂
min lilla sol terass bakom stallet är ett fantastisk bygge , som verkligen har nytta!
När sommar halvåret är igång då hänger vi både vuxna & barn där under ridlektionernas gång!
Igår var solen med 🌞
Och skratten ekade nog rätt långt.
Eleverna red otroligt bra & som vanligt övertygade hästarna mej om hur fantastiskt kul dem har .. dem vill verkligen göra det bästa  dem kan!
En av ponnysarna var riktigt på gång.. hon busade till rejält.. glädjen var enorm.
Att tugga sand inte bara en utan två gr på 14 min är rekord. 😂😂 
Härligt värre.. för nu får vi fika 😜😜🤪🤪👌👌 äntligen! Som dem väntat 😜🤷‍♀️
Det gick bra & ryttaren skrattade så hon kiknade... hon gjorde det suveränt bra.. 
att asgarva hela vägen ner & upp är ju 😝😝 oslagbart... ponnyn testade nämligen en tredje gr gillt .. men lyckades inte så bra & gav upp istället 😉
Jag fick kramp i magmusklerna på kvällen i soffan & insåg hur mkt jag måste ha skrattat.. även om kramperna inte fick mej å skratta 🥴

Sitter å lyssnar på morgon nyheter 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0