En regntung morgon

Det är blöttblött blött.. & då får man styra om lite och pyssla med det som behövs!
Jag har använt morgonen till att verka ponnys & täcka några som behöver det.
Tvättat sår och pysslat på pandis då det efter en tuff natt nu fanns lite skrap här å där!
Jävla ponny skrällen!! Stodelux!! 😖😖
Det blir att bygga om hagar på stört ..
Jag som hatar frimärkshagar & porslins hästar 🤨😓 nu ger jag mej!
Hellre mindre hagar å hela ponnys😘
Kul när man inte ens kan hålla sina egna värderingar ..... eller sååå behöver jag mera mark 🤔🤔🤔 ingen dum tanke.
Nettan är i Stockholm och här är rätt tyst nu..
Hon saknar sina ponnys och är nog rätt rastlös utan häst... nästan 2v utan ridning har nog aldrig hänt. 
Nu ett mellis & ut & fortsätta en blick på göra & inte göra 
(null)
Det har klarnat upp nu så det blir ljusare igen!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0