En lite tyngre dag

Konstigt nog så är det en tyngre dag just idag 😕

Men det blåser en hel del vindar nu och det är svårt att styra allt på sin plats.
Att inte analysera för hårt är det första..
Och mest troligt svåraste..
Alla måsten är svin tråkigt & första gr på länge så känns det som om jag tränat lite väl hårt på "stäng av knappen" inte bry mej utan bara jobba på ...robotiserar framåt obrydd över resultatet .. det biter nog snart intalar jag mej 🤦‍♀️

Från det till häst 🐎
Det var hoppelli hopp dag igår & vi gjorde både bra & dåligt!!
Svåra övningar mkt svängar nån kombination och lite högre och mer än innan... krukan var suverän (trorjag) kändes perfekt & hindrena på över metern kändes små.. ville skrika höj nu det flytee ju bra För en gr skull 😂😂 men hejdade mej 😝
Tror inte det var läge å trycka på mer, inte tränaren å inte krukan ;)
Estelle gjorde sitt bästa på den nivån vi nu håller på 😍 det börjar byggas på en fin alltound häst där.. lite väl allround.. en liten hemlis där ...
HON ÄR TILL SALU om rätt ryttare dyker upp.. jag har nog velat klart nu & jag behöver nått annat just nu ... nån som hjälper mej i trappan upp.. det känns fördjävligt ,,men som sagt allt har sin tid 
Och den är nog inne nu för något annat!
Lågtrycket över mitt huvud är till viss del där... till viss del i annat .. sakta bena ut dem olika vägarna framåt.
Jag lever här och nu och att göra val är en del av det ❤️



Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0