När är hjärnan full?

Mitt nya begär... måste leva i en kris mest troligt..

Varje dag lär jag mej något nytt☺️
Idag var det röjsåg.. skogsvård...ett nytt sätt att se på skogen på träden på marken 
Hur många träd finns på ytan hur många på ett hektar ... skogen är full av liv hopp och framtid.. el jobb nu ,Jobb sen ,jobb för ett annat sekel... allt beror på vilka ögon du tittar med.
För mej har väl röjsågen varit en maskin jag tagit till när det behövts..
Aldrig funderat på varför delen har så många detaljer... el hur man startar den i olika terräng.. jag har ännu en dag berikats av nyheter.. jag lever varje dag med att lära.
Suget av att få känslan av lärandet tilltar.. inte bra. Jag kastar mej hej vilt in i nyheter nu.. måste vara åldern?! 
Jag kommer på mej med att låta bli att säga nej.. jag är bara med på noterna å tänker väl mest att jo.. varför inte testa.. vad förlorar jag på att inte ha försökt?!
Undrar om det vänder till nått negativt i form av .. om jag ändå låtit bli 😝
Knappast om jag inte blir bitter å sur med åldern 😂
Skogen idag var fin .. solen var med å jag har fått lite mer fräknar än igår .. ser nog rätt brun ut.. el lik Pippi Långstrump med fräknarna..
Här är en bild från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0