En paus

Slängde ifrån mej grepen och skottkärran ..

Jag har blivit bättre å bättre dag för dag på att chilla..
Tog en liten paus i solstolen på bastuterrassen 😍
Hästarna går här utanför och betar och fåglarna kvittrar, vinden känns nästan lite mot det kallare hållet men skönt i solen ..
Små korta "micro pauser" i tystnaden är bra!

Idag är dilemmat gå på fest eller låta  bli..
Det lutar åt att låta bli,,, men sorgligt att inte träffa mina vänner och surra lite!
Få en ny energi och byta tankar!

Har haft en effektiv förmiddag med både träning på gymmet och hållit ridlektion
Och även haft hit tränare och vi har markarbetat över bommar 🤔🤔.. hur svårt kan det vara?! 😅🙊 jätte ! är mitt svar 
Läste en artikel just om bommar och markarbete 
Nått i stil med att hinder är lättare och bommar svårt.
Så vill man veta kunskapen på ryttare/ekipage så är det markbommar som det syns på först 😅😱
Back to basic --som min vän säger i tid o otid gällande träning! This is the same thing! 

Så här chillar el kilar jag nu vidare i mina todo och tankar..
Framtiden ligger öppen och alla idéer är välkomna inför hösten och ytterligare ett år av tjänsteledigt!

En önskan !!!
Kan sommaren nu stanna lite i två veckor så vi kan bärga lite Hö!


Kram från mej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0