Att semestra kan va tungt

Här har nu två dagar gått åt att fixa o joxa med allt möjligt. 

Tvättkorgen har ingen botten, jag har 4st o imorse var det bara en kvar...
Yee.. el så inte!
Nu har den tillverkat mer tvätt hips,vips 😅👻
Så jag försöker på nytt!

Sedan har vi skottat ut skit från golvet på vinden jag å Sussi 👏✌️😖

Har jag någorlunda koll så minst 40 sopsäckar...

Åkt runt å köpt lite blommor och solstolar till bastu sidan och beställt skinnet till stolarna till bastun
När den är klar då ska champagne flaskan öppnas 🍸🍺🥂🍾
Då är det party..
Bara lite fix först!

Satt upp på nya hästen igår.. söt nöt!
Sto som den är så protesterade den mot skänkeln o pisken med en kick 🤣🤣
Men bara två gr 
Första på vana den andra för att kolla läget !

Krukan har ofrivillig vila pga sin självständiga urlastning ut ur lastbilen 😇🙈
Rutiner ska hållas !
Varför bryta nått som funkat?! 
Det frågade både jag o Lotta oss ..hmmm..
Vi vet till nästa gr!

Nu väntar några timmar i stallet å på häst ryggen ;)
Innan sängen kallar!
Detta måste vara min mest kreativa sommar någonsin!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0