Söndags bak

Skriv inläggstext 

Att umgås kändes som ett bra val..

Kidzen gillar ju att baka.!

Allt har flytit på i helg.. 
Jag som varit rastlös länge länge..
Har kommit på att det känns klart!
Jag är på en plattform o kommer varken fram eller bak!
Tänker jag ordentligt så lutar det åt att jag är klar... Konstig känsla,, 
Hur går det att veta när det är klart? 
Det mesta jag velat bygga är klart..
Stall bygdes 2007 samtidigt som planerna redan var nått år fram.. 
Hagar,,vinbär,, jordgubbar,,flytt av plantor och insådd av Hö..
Planer på ridhus vilket inte Lennart tyckte .. Jag var glad över att ha några ridelever för zizzi's skull.. Ja några blev fler☺️ elever som ponnys... Jag gick en kurs mitt i och råkade köpa på mej en Pandora åt Nettan .. Dock alldeles för svår för henne och jag red den själv... C-ponny och liten 133cm  men vilken läromästare...köpte nån fler ponny som sedan såldes med vinst 😅 och vinsten gjorde att det fanns en slant för en lite större bättre ponny 144cm denna gr .. En väldigt spesiel dam.. Marinata.. Mun tränare sa då att ..godkännt köp .. Dock kommer hon aldrig att leverera dej nytta i verksamheten 🙈 jag struntade i det och malde på i min egen bubbla... Ponny med liten Häst steg.. Där kom mina första byten.. Mina första hoppträningar🙏😍 där kom suget för häst! Och hoppning!! Jag har aldrig varit så rädd men så taggad som för nått så hemskt 😖
Jag köpte en riktig häst... RudyII 
Världens sämsta köp.. Men med lite tur leverade han otroligt mkt .. Sålde och köpte krukan via min dåvarande hopptränare..bästa bästa krukan!!
Åh.. En miljon storys bakom varje Häst,,varje ponny,,varje månad På min gård..mitt allt!
Men nu..vad Vill jag nu?
Jag kan ibland känns mej klar här..varför vet jag inte.. Men jag kan känna att saknaden är just därför..
Allt handlar om att passa el inte.. Att veta när du ska släppa el när det är dax att gå vidare..
Envisheten är dem som alltid får mej att blicka fram och gå.. Jag kan om jag bara vill..men att stanna upp det är värst.
Helgen har varit bra.. Inte jätte jobbigt ännu fast hästarna släpper hår 
som är rent livsfarligt 😁 
inte ens clarityn funkar.. & när min sömn blir lidande.. Då blir jag bitter!
Men nå läkarbesök blir det inte..
Nu är det natt som gäller för imorgon väntar en underbar jobb vecka igen

/kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0