Nu är det så här

årets sista dag är här..

Oj oj vad mkt som skett under året.
Sen ältar jag inte gårdagen utan blickar framåt och njuter av idag.
Finaste Estelle är nu på annons det har börjat ringa lite komma några mejl och det gör ont varje gr men jag har nu gjort beslutet och står fast vid det hur hårt det än svider... jag vill nått annat just nu, jag hinner inte med,jag måste göra en ändring 
Men riktigt klart vars jag ska vet jag inte å det är väl det som bekymrar.
Även Babsan är till salu nu!
Jag minskar alltså tillfälligt på häst och jag har lärt mej ta vara på tiden.
Är inne på min andra vecka utan tider utan måsten utan något....
Jag klättrade efter väggarna först men sen lättade det ;)
Nyårsafton i dag och jag ligger i feber 🙏☺️😬 det går bra nu😭

Kram på dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0