Det gick en dag till

Hur svårt kan det vara... Att få saker gjorda? Timmarna bara går och klockan tickar hela tiden.
Livet stannar varken upp el ger dej tid att vara..
Allt bara måste göras..
Det görs fast du inte gör det. Konstigt nog,, alla är vi ersättliga.
Ingen är one and only!

Jag säger hela tiden att jag är med i matchen ändå kan jag bara konstatera att no fucking way.. Jag pratar men inser att jag inte har den röda tråden. Undrar om den dementa tanten på ålderdomshemmet blir lika upprörd och rädd som jag blir när man kommer på sej själv 😁
Det är sjukt läskigt!
Att det tog massa dagar innan jag blev tillsagd att hoppa i duschen.
Att sängen var min tillflykt..
Jag har varit på jobbet men är osäker på om jag på riktigt levererat ,,, jag gör mitt bästa för att fungera som jag brukar..
Hur fan i helvette kan det bli så här?? Inte en enda tår har jag fällt på flera dagar.. Just nu är jag så kall man kan bli..vet exakt vad jag ska säga om nån beklagar, man beklagar inte sorgen ... Man deltar i sorgen och beklagar förlusten.

Hur som helst har jag försökt leva normalt men märker när tankarna bara helt plötsligt är nån helt annanstanns i en annan värld och är svåra att få tillbaks. Blir lite uppsluten av tankar,,
Jag är mkt mer aktsam i mörkret nu.. Igår lät jag bli att rida sista hästen just för att jag inte kände mej trygg. Tryggheten i mitt stall på min gård på mitt jobb i mitt hus hallo vars finns du?
Åhh.. Jag behöver en karta och kompass nu för att orka hålla kurs.

En film och en varm kopp te.. En lugnande tryghet.. Slå bort tid o rum .... Det hade gjort gott!

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0