Lite extra liv i luckan

Här är det mer fart än vanligt...
Barn på alla ställen lämpliga som olämpliga 😁 dem är snabba och jag sölig.. Inget gym behövs här inte och min hjärna får gympa den med. 
Livet delux försök hänga med ;)
Jag köper å säljer ...det rullar in å ut.. Jag hänger inte ens själv med..
Men jag blev just utan en väldigt värdefull livsdetalj 😳 hur tänkte jag där? Men det står fler på gården så jag måste väl klara mej utan min ack så viktiga ....... Huh.... Shit....
Ja ni ser oftast handlar jag innan jag tänker 😂
Berättar mer när chocken lagt sej.. Svårt å skiljas!
Jag har några dagar "ledigt" från att 
Behöva arbeta under tid 😝
Nice... 

Gokväll gott folk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0