Toppen dag

Jag har umgåtts med mina vänner hela dagen 😃
Vilken känsla...
Snurrat runt runt i Luleå och skrattat mer än på länge !
Härligt gäng!!
Det startade redan i bilen på väg
Jag stressade som vanligt å tog därför med kaffet i bilen.. Hämtade tjej nummer två.. Lika stressad tydligen. Kaffetmed i bilen hon oxå.. Nummer tre likaså.. Första tjuten startade 😂😂
Sen såg vi en massa underliga typer på stan som förståss hjälpte till att underhålla!
God lunch många koppar latte ☕️☕️ lite go fika .. Några pengar fattigare men skön känsla i kroppen rullade vi trötta hemåt...
Stannade å tankade i persön och eftersom jag var först å betalade så köpte jag en triss... Givetvis fanns inte numner tre så det blev 13!
Gick i bilen å tjej nummer två kommer hon köpte oxå en triss utan att vi pratat om det😱 hon stod längre bak i kön nämligen...
Nummer tre kommer glatt... Köpte en triss 😂😋 men säger att nummer två tog hennes Lott för numret hon ville ha köpte tjejen innan 😂😂 fy vad skojsigt .. Skrattade gott åt hela grejen!
Så idag har jag rastat mina vänner 😍
Red en häst sen på kvällen 🐎

Idag var någon mer med i tankarna
Och jag hade kunnat göra nästan vad som för en kram och några lugnande ord... Visa dagar är extra tunga!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0