Den följde snällt

När jag for från Stockholm så sa jag att Jag tar med solen ☀️😆
Vilket jag tydligen gjort!
Dit kom istället regnovädret som innan fanns i happis...oups!
Jag mjuk startade med kosten igår och det höll hela vägen fram till middag 😱 då han jag inte riktigt med och vips åt jag kyckling Nuggets och klyftpotatis 🙈
Men det var det enda som diffade igår!
Nya tag idag!! Även om äggen stod i halsen redan idag andra dagen!!

Jag mjukstartade även hästeriet och longerade en häst och red ut på en lugn skogstur med Karoline med en.
Strax kommer det jordgubbar., det börjar bli lite smått rött här å där :)
Kul!!
Idag åker jag med min Skoda till Kalix på service . Undrar just hur länge en sån tar😳 ?
Fast innan det jobb!

Ha en fin dag nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0