Jobb vecka

Tjoho vilken vecka som gick förra veckan....
Jobb
Träning
Resa x2dagar
Equiterapeut x2dagar
Ridningar i massor
Kalas åt min stora flicka

Jag kan bara säga att jag var riktigt slut i huvudet igår kväll.. Sängen blev min kompis redan innan kl 21
Jag sov i ljudet av fnittrande teenes som färgade hår och jag önskade av hela mitt hjärta att allt inte var rött på morgonen 😝☺️
Dem hade ordnat det toppen bra, och jag såg faktiskt inte spåret av färg i morse 👊
coolt att dem är självgående !!
Jag väntar ännu en dag med spänning på att jag får sätta mej upp På mina fina 🐎 efter genomgången!!
Det enda negativa på hela helgen är att jag nu äntligen hittat en leverantör till en röösli hopp som jag drömmer om 🙈🙈
Fan fan fan !!!
Det blir svin dyrt... Och jag vet ju inte ens om den är lika mysig som dressyren ...
Nå inget beställt bara gav en hint om intresset !
So far so god!
Veckan blir en lika fartfylld som förra!!
Denna gr bara på närmare avstånd och jag behöver inte åka flyg utan tar bilen till Piteå på ons och hem tor el fredag 😜
Helgen fylls huset med tomtar och troll och på söndag kväll kär jag dra en välbehövlig kaffe och njuta av sista timmarna innan den nya veckan är igång!

Jösses vad fort det går!
Älskar hösten och färgerna!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0