Inlåst


Ibland känns livet lite inlåst... 
Jag gillar när det händer grejer, det är härligt med förändringar.. Men lite lagom  kaos 💕
Nu är jag uppe i en lugna gatan vardag i stallet., det går för sakta.
Jag kan bara skynda på mej själv😁 ändå får jag inte till dem små stegen som nu nalkas... Ändring.. Träning... Förväntan.. På vad? Jag har blivit bortskämd med min egen utveckling, eller kan jag bli det? Känns så..
Det har liksom rullat lite små grus på vägen men det är det enda.
Jag vill fram jag vill ännu mer... Ibland tar bara livet mej ner och påminner om vardagen.. Går inte att rida runt hela tiden 😏
Utveckling och vision är vackra ord...
För 10år sen hade jag aldrig i mitt liv trott att jag skulle stå här och nu!
Jag har gjort många tabbar som var bra lärdommar👍 ibland hårda sånna.
Men nått som är spesielt är att jag med detta sett vilka mina Verkliga vänner är..
Dem finns ännu kvar. 
Oavsett om jag har det som jag har 😘
Dem andra vände ryggen direkt som jag slutade passa upp dem! 
Det är skönt att jag såg det nu och inte sen.

Nu blickar jag fram på ett nytt år!!
Ett steg  närmare mina drömmar.
Jag har tok mkt vilja nu.
Utveckling drömmar visioner.
Och göra dem till verklighet!
Live smart Love Life!
💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0