Första Augusti

Vad fan hände?? 
Höst mörker höst kvällar höstmornar..
Höst känsla inroparn och knoppen!
Tjing bara!
Ingen semester ingen sol inte nått vettigt!!
Men mycket fina hästar mycket ridning mycket nya hästvänner mycket nya tankar kring hästeriet..
Jeanette red mycket bra på Vecktra för Hesse idag.!
Fin häst !!
Stor skillnad på hon från hon kom och till idag !
Så positivt och negativt jämnar ut sej antagligen ;)



Jag har ett tv-rum jag inte blir klok på och nu tänker jag börja göra nått åt det!

Trevlig natt på dej
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu blev jag nyfiken, vad är de nya tankarna? Hade gärna kommit och tittat om jag inte varit upptagen med att rida fel på tävling :-D Meddela när nästa gång blir!

2015-08-02 @ 10:20:49
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0