Vaken men seg

Trött, energin slut... Batterierna tömda...!!
Åh jag borde göra nått eget en kväll el en dag :)
Just nu snurrar bara barn häst städ jobb runt i ekorrhjulet,,,, har inte ens hunnit hälsa på min Vän under hela sommaren. Mina vänner är bättre sagt! 
❤️
Förstår hur lätt tiden rullar och hur saker försvinner från händerna. 
Sen sen sen ,,,när tid finns!!

Reflekterade över hur många fyrbenta hästar som finns i hagen .. Shit happends! Kan jag ens säga så? 
Är det så familjer med många barn säger ....asg..... Kanske en dålig liknelse.!

Men hade jag inte haft alla dessa måsten så hade jag rivit håret av mej på jobbet.
Sämre ledning finns inte!! Helt sjukt hur kommunen kan avlöna folk!!
Eller inte avlöna ;)
Senaste åren är det en riktig lekstuga där i tegelbyggnaden! Vem rensar uppifrån ? 
Sorry nu fick jag avreagera nej lite iallafall!!
Känns genast bättre 👍

Så nu städar jag huset och fortsätter ute i stallet för att rida dem bästa ponnyhästar spm finns ;)
Vi ska hopp och skutta idag !!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0