Vem satte en 5a i han då??

Undrar om vädret spökar.... El månne havren ;)
Min havre moppe beter sej väldigt stort och luftigt 😆. 
Brukar ALDRIG hända att jag kliver ner mitt i ett pass för att longera av lite energi ...ler.... Idag kändes hans hjärna som Kalle anka !! Typ som när blåsten tar tag i ärtan ( huvude) vispar runt runt!!
Luft sprången var snabba och oförberedda ;)  tänkte hoppa men jag sket i det... Blivit lite mer rädd om mej på äldre dagar..
Han är ju ingen stor häst... Har ingen lång hals heller ... Ändå såg han ut så här redan då jag tog in han.


Ser ju ut som han är stor och grimskaftet inte räcker till... Asg!!

Bra att killen livar upp min dag ibland🙈

Min telefon har oxå levt sitt eget liv idag om ni är fundersama på varför det inte går å ringa mej!

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0