En helt vanlig vecka

Det börjar så iallafall.
Barnen i skolan och jag på jobbet... Hur lägger jag upp veckans todo på ett vettigt sätt? 
Mkt som vanligt.!
Men ändå en lugn vecka utan några absoluta måsten😛
Det märks att det är mindre hästar än det brukar för vipps var jag klar igår och han då åka och surra lite och mysa med lindas nytillskott ;)

Det är en del knutar på min röda tråd nu,,, hur jag än knyter så verkar nån vara snabbare än jag :)
Det går tomtar i mina planer.....
Suck delux!

Hoppas veckan bara rullar snabbt så kan jag sedan fortsätta bäst som jag tänkt!
Känns som det är en sanerings vecka på gång nu... Slänga kränga häva ja bort med sånt som stått orört i 6 månader :)
Tror det blir bra då❤️

Kram på dej 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det går alltid troll i planeringar men ändå gör man dem :-D Å andra sidan, hur skulle det se ut om man inte planerade alls?

2014-10-07 @ 08:49:40
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0