Knutar och rost

Julen är på intåg... Inte min starkaste sida. Jag är inte direkt familjär som gillar mys i stor flock!
Skulle heldre ta och göra nått i stillhet själv el på 2 typ... Men det är barnens högtid så bara finna sej i och göra allt som ska göras :)
Förra julen sov jag nog all tid förutom när vi åt frukost/lunch/middag ...suck...
Men inget är som förr... Den tiden kommer inte tillbaka.

Var trött idag inte bara i kroppen utan i huvudet också (borde ju inte vara det för det finns ingen hjärna) ;)
Så det blev bara krukan jag red.. Testen blev på lina.
Tog en bild på paddan/heffaklump😝
Bara för att visa start skottet !

Han är lika bred som lång...


Men söt som få.

Sen en bild på Estell som bara blir finare och finare 👍


Hästhästhäst....

Tänk om .... Vad gör jag då?
Ifall jag inte sku ha nå hästar?!
Undrar hur jag är art leva med då 😂😂🐎

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0