Godmorgon

Det är minus nu.... Kläder täcken mera mat! 
Jag får en härlig känsla i magen av kylan, kanske har det att göra med att det är lite jobb.
odlingen är (klarnästan) och jag får mindre jobb och nån extra chans att vila mej <3
kanske är det nått vi gjort när jag var liten som satt sina spår?? Slalom? Bad och sånt?!
vem vet!
jag kommer i håg när vi satt i köksbordet hos mina foster föräldrar( idag kallade mamma&pappa, pappa har jag 2st) & vi fick önska oss slalomresor, oftast blev det Dundret.. El nått i finland. Men även Åre och Duved blev det att åka till.
Jag tyckte om dessa resor!!
Nu förstår jag ju varför vi åkte vintertid :) 
Gården var lättare att lämna & farsan var visst flygrädd ...ler...
Nu ska jag inte tråka ut er mer..
kram på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0