Bittert,,, Ny hobby sökes!!

Åhh vad mysigt....!! REGN!!!
 
Jag har verkligen lyckats...det öser ute... förvisso så har jag täcken åt hästarna...men hur skoj är det att rida runt och det känns som att jag rider på en klädd banan....täckad från topp till tå!
 
Jag är ARG.....inte går det någonsin att planera nått...förstör jag det inte helt själv(för det är jag king på) så gör nån annan det!
 
 
Så låt höra nu....  Om man inte äger hästar eller hundar.  Vad gör man då på dagarna innan jobb? jobbar man jämt typ när man är ledig bara för att ha nått att göra?
Barnen skulle vara gode less på mej om jag ALLTID fanns och ville leka..jag är ju pinsam redan nu så.
 
Kanske skulle köpa en sån där kickbike så jag kan sparka runt med hundarna?  fast den kostar ju en hel del så då slog det mej att jag har 2st rullarorer på kallsidan :D  en röd på4hjul och en blå med 3 hjul.....  undrar om jag skulle bli skickad på nått psyk hem om jag kom rullandes på byn med dem? det är såna som gamlingarna har för att ta sej till postlådan ...ler... men jag tror bestämt jag skulle få högre fart... och vovvisarna skulle ju kunna dra lite extra fart.
 
Tror bestämt att jag måste testa...  fast brorsans är ändå snyggare.den har bara 2hjul ..och han blir inte skickad på hem bara för att vara ute med den....klarar jag det månne att ha en på 4hjul...vet att den e svår att svänga med hög fart, hur ser det då ut om hundarna bestämer sej för att dra i diket..
Nå det där måste jag nog fundera på!
 
 
Nu ska mina 4benta ut och jag ska väl bli både blöt och irriterad...det hör till!  och ni kan ta det lugnt för att kl 14 jobbar jag och då kommer solen fram så håll ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0