Nytt liv??

Måndag Och visst borde kännas toppen ....men faktiskt inte :(
Det går upp och ner... blandade känslor..vad ska jag och vad låter jag bli?
Utveckla el avveckla?
Och hur jag änn söker så finner jag inte rätt väg el rätt svar ..har snart vänt ut och in på allt...
Todo listan blir allt längre och i vanliga fall brukar jag orka ta tag i det :)
Träningen och hästarna är nog min räddning just nu!
 
Vågar inte lyssna på mitt hjärta för det strider åt fel håll...  Och jag brukar FLY hellre änn illa fäckta ;)
 
Nå tiden löser allt!!!!!!
 
Tar och försöker samla mej och gör mitt bästa som alltid.
 
Om jag organiserar lite så hinns det viktigaste med på ett eller annat sätt....ler....
 
 
Började morgonen med det bästa som finns ...en skogs tur.... med ponny idag ...lilla musse fick sej en motionsrunda..älskar hösten då alla färger är så vackra.. tystnaden oxå.. bara djurens ljud och klapprande hovar..det är balsam för själen!
 
Så vad jiddrar jag då om...ähh   vem vet ;9
 
 
/ kram el nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0