Häst lycka

Åhhh Äntligen så har jag gjort slag i saken och åkt och hämtat en treiler...så nu kan jag äntligen träna HUR mycket jag vill med hästarna...så HAPPY :) när jag vill, om jag vill, med vem jag vil!!
så himlades skönt!
Just därför är första träningen inbokad för Tuula i morgon!! som jag väntat!!
Jag har ju inte riktigt hunnit med i sommar, då pappa var dålig och min focus legat på att hålla allt flytande....vilket inte alls varit så lätt! titt som tätt har jag velat kasta in handsken och skita i allt och alla...
men jag vet att det inte går att göra så.....

hästarna har nog ändå varit det som faktiskt gjort att jag orkat. att måsta ta tag i dagen och inte sätta mej ner och deppa ihop helt! för nästan varje dag har det kommit och gått elever som ridit och hästar/ponnys som behövt motion.. nån enstaka dag har jag varit på vifft..
nä nu blev detta inte kul att läsa.....
det gör ännu för ont att ens skriva om allt,,,klump ihalsen direkt!

Snacka häst istället...för det e mycket bättre...ler...

Tar pandora i morgon och kör över gränsen för träning...och så hoppas jag på att hon är samarbetsvillig ;) och att vi får en bild eller 2 om allt flyter..

Ta hand om varandra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0