Fredag sägs det :)

Veckorna rusar bort...
Har haft mycket i tankarna denna vecka, inget jag kan rå för. ibland så brister fokus , och min energi läggs på nått helt annat än det viktiga :(
Men det spelar ingen roll..jag löser den biten! ler
Vad som händer under helgen har jag ingen susning om..
soffhäng med dom små kanske skulle vara nått!
och en strimla hopp om lite ridbart underlag! fick mej nästan årets första avåkning i går från den svarta ponnyn :)
tur man e lite snabb ännu fast hon var EXTREMT snabb ...ler ... testa dra i väg och bockgaloppa x3 sen var jag mäkta ARG!! ponny hyffs!

Ha en fin start på helgen nu... jag ska värma på bastun i kväll <3

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0