Happis luleå tur & retur...

Wäääk.... stress nej då ;)    god morgon mina vänner!
Jag vet att jag inte uppdaterar allt för ofta...för det är högsäsong nu på gården och jag har miljoner saker att göra..fixa hit fixa dit dona här och åka där....blaablaa....
 
Nätterna rider jag ...blink....på mina 4benta vänner!!! så tänk inte ens tanken. ..ler...
Igår fick fuxen ett pass...en riktigt pigg och lyhörd heppa igår..?? han verkar gilla sommar kvällar..för han ger allt..han var på och framåt och NERÅT!! inte alls för ofta han är sån.
Betes hagen har tagit slut och nu när frukosten är i magen så slänger jag mej ut och drar lite staket...!!
 
Hade kajsa å kolla igenom mina 2 fin ponnier igår.....lite tips och trix har jag nu i bagaget att jobba på!
Vi gick igenom 4 av stallets hästar..alla nöjda och glada...
Hade tänkt slänga hit en bild ,,men glömt laddaren på jobbet....så då planerar vi om då ;)
 
TO DO LISTAN IDAG!!
 
1: staket
2: Actic träning och hämta laddaren och JOBB
3: dusch & fräch...ler...
4: LULEÅ för jobb
5: kaffe tajm hos lilla E :)
6: ...................
Lämnar det öppet så ser vi vad som händer och fötter..
 
Kram på er..
 
Ps: denna stad e tokig att leva i  ....huvva läs aftonbladet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0