Kallt igen.....minus 25

Hoppsan vad kallt det blev igen....nu fanns det inget val så jag beställde ett nytt täcke med hals till musse/pandis...från charlies häst ..
Woupsii.....dyra djur det här! men jag antar att januari blir en kall månad så bara bäst att vara förberedd..

stallet är fixat så när som på lite ridning av hästarna och vad gör man en sån här kall dag?? huvva...många har avbokat sin ridning idag! mycket förståeligt!! kylan bet i kinderna bara vid utsläpp av hästarna idag! så jag vet vad jag har att vänta!...ler....
Lite besviken då ingen träningsvärk dykt upp i benen från igår...vad gjorde jag fel nu då..ler.. fast tränade ju sent så kan ju komma senare!
nu lite på fyllnad av proteiner och ut en stund till dom håriga vännerna!

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Saga

25- (!)
Här hos mig är det 2+ He he! :)

2012-12-30 @ 11:03:02
URL: http://Minigotty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0