BEN...

Nu kommer känslan smygande...´julen är på intågande och jag har faktiskt handlat några klappar idag,,,och lyssna på det bästa... .tror till och med jag tyckte det var skoj ?!
ALLT LÖSER SEJ KANSKE...
 
FINURLIG är jag oxå!
 
Jag körde ett ben pass innan jag var tvungen att åka hem från jobbet...bara en arbetsdag kvar :( innan jag måste ta ledigt lite! (fast jag ska träna ändå )
tränade BEN idag!!!   BEN BEN BEN ....
utfall med stång x2
framsidalår x 2
benpress x2
utsidalår x 2
knäböj x 2
och så lite mage..ler..
 
Myspys det här med gym! så skönt det kan vara efter ett bra pass på  ACTIC..
 
Nu ska jag sova och drömma söta drömar!   ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0