Helgen som gått..

Jag tror jag är totalt slut...Ler....
Helgen har faktiskt kantrats av det jag gillar bäst..och som ligger varmast om hjärtat......
Hästar & Barnen & gården!!
Jag har hoppat ihop med karro och sussu på lördags morgon...sen lastade jag finnen och vi for till tuula på en mest sagt annorlunda visstelse....lite som att komma till stenålders tiden....(ids inte ens berätta för det var en väldigt rolig syn) men dom som henne känner vet att det inte alls var nått spesielt med det! glad bara att mina kidz var hemma ...hiihii...
Ridpasset på lördag var oxå en typiskt finn historia! jag har alltid undrat hur fasen jag ska få alex(finnen som jag kallar han) att sätta under sej och faktiskt jobba med benen han har!!! Han kom på det och jag oxå!!! bästa ridpasset ever!!!! FAST VI STOD PÅ BAKBENEN!! han blir ganska hög faktiskt! om han står på 2 ben!! men efter det så var det king å rida!!!
Söndagen var oxå fin!! synd som fan att jag inte har ridhus eller trailer! måste fixa!!
Sedan har här bott barn från 5år till 11....5st.... gissa hur det såg ut ikväll??? INNAN jag städade hela huset!!...

Nä ha en fi natt nu ! puss på pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0