Helgen över...

Tjohoo.. äntligen jobb....Håller till på ACTIC som vanligt...kingihomma!
Nu ska jag inte vara sjuk mera!! och inte trött heller... nu ska mat dagboken aktiveras...usch...jag som aldrig någonsin brytt mej,,, fan,, har jag lovat så har jag 6 dagar kvar att ärligt skriva ner varenda grej jag stoppar i mej...ler.. storlek..vikt... callori..osv....  så kan det gå ibland!
Tror nog ändå det blir bra på ett par månader.. har jag bestämt så har jag!
vet ni att jag åt ägg i morse...2st a´la 63gram st...minus en äggula ...blink.. och lite annat skoj..

Nu ska här TRÄNAS och ätas... min stackars familj får nog lida lite med tacos( sjukt lätt att få isej protein då,,och kidzen gillar) och KYCKLING!! TONFISK!!  mums..

Annars då????

Jo har lite busigheter inplanerat..
en tripp till luleå en till stockholm.. nu strax..en resa denna vecka en nästa..tjhohoo va skoj då ...not.. men ändå väldigt intressant!

Nu äre dax för ett ombyte och lite skrotlyftning då..
puss i pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0