Undrar om jag gett mej ut på djupt vatten

Så gick denna dag oxå!

Pandora är lite bätre i benet/hoven.. stödjer yttepytte lite mer idag! yiipi!!
Har lindat stödbandage på det friska benet kanske hjälper det oxå.
Och vi som skulle ha hoppat i helg.....voivoi!

UTE är det Fan imej blött...nån har dödat MÅNGA spindlar( om det nu stämmer)
Jag vill ha en torr ridbana... och några lediga timmar och mer pengar och rosa moln och öl ,,,,,neee skojja bara ...
jag har ju presis allt som behövs för att må som en prinsessa...hiii
Har startat ett test idag..en flaska senare om sisådär ett par veckor så får jag se om det lönar sej!

TRÄNING!!!! 

Har kommit igång men jisses att det tar emot då man vilat.. fast det ligger nått i att kroppen behöver vilan för att bygga! (mage) skämt & sidor...  benen var flera % starkare idag än sist jag körde dom så inget ont utan nått gott oxå!

MÅNDAG- BRÖST & BISSE
TISDAG- KONDITION 15min löpning + 15 min rodd + mage & korsrygg
ONSDAG- Kan ju berätta att idag tog det emot men det blev ett sjuhelvetes framsida ben + mage iallafall 40min


Så ha de nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0