Underbar förmiddag :)

Dagen har kännts mycket lättare idag... kanske för det fina ridturen på morgonen !!
Jag sa för dryga 2år sedan att ALEXEI var "billig" som fan & stod på gränsen av att ge "UPP"...antingen det eller satsa!!
Han var så BLOND man bara kan bli...ler... kunde inge hästspråk alls & vi 2 benta, oss sket han fullständigt i!



Snygg som få att titta på,,,men Så här såg det ut när jag skulle ha fast KRÄKET i hagen...sprang och sprang och ännnu mera spring...

OCH nu IDAG!! 
Jag ÄR så STOLT!!!  jag hade bra sällskap av Daniel(ej min bror) som red Jerker....började med cyckelvägen(där ledde jag för säkerhets skull) och sedan runt johanssons rundan....skritt trav & GALOPP jämsides UTAN att nån av hästarna drog på eller inte ville stanna eller nått dom inte sku göra!
Fatta grusväg full galopp total kontroll och brevid varandra..WOWDI shit fan va skoj.
Han är nog inte till salu nå mera....i allafall inte under 40.000kr.......ler.....

Och IKEA....där hittade jag ett FYND!! ni får se sen då det e klart :) ska bli ett skrivbord/databord/arbetsbord!!

Nu ropar sängen på mej & och jag kommer att somna med ett leende och vakna med ett oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0