Underbar kväll

Försöker komma på hur man lägger en 3åring.... hopplös liten men sööt... Mamma ska sova med annars vill han inte....& tjurar & grinar!  snart har 4år gått & jag kan ju meddela att han sover med mamma...!!! & sover INTE ensam i sängen ...för det kan ju finnas monster...Pappa duger oxå.. men inte själv...
Fast jag är ännu ett snäpp vassare på att tjura,,,hiihii,,,
Lyckades få han att stanna i sängen och "vänta" då jag bara var tvungen att hänga tvätt...DET GICK HAN PÅ!!
Sen stanna han och somnade till slut oxå.
Det tar ju tid men nu grinar han inte varje kväll när vi ska sova.. utan har kommit på att det är mysigt att höra en saga på kvällen,,, till våran stora räddning..nu är det bara att skynda långsamt...EGET RUM EGEN SÄNG!! jo eller hur... tror att det tar ett tag...5-6år kanske.... nå... så länge han inte har med sej flickvänner i min säng så...ler...
MIN LILLE KILLE!!

Annars har dagen rusat förbi...lite ridning...lite röjsåg 1,5tim....svettigt... GYMMET..axlar & triseps..sista passet denna vecka, allt utöver blir bonus!! Busade med pandora oxå som fick hoppa lite fritt utan ryttare på banan..typ 90-95cm..som en kissekatt..har köpt en skatt!!   Jobbar bort alla måsten innan semestern nu..en hel del! väntar & längtar efter att stå vid kalixforsen och höra bruset av älven...att halstra fisk och koka kaffe.. men dock bara lite på disken...som måste tas för hand bland myggen ute på gården.
NU är sommaren här....

// puss på dej


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 10:21:10
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Anonym

kul :)

2011-07-20 @ 00:20:03
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0