att söva en liten, hur gör man!?

ÅHHHH.... BLIR SNART TOKIG(   eller värre än nu) 
Han vägrar sova!!  i sängen!!    
Jag har nog prövat alla eller strax iallafall, ideer som kommit mej till känna!
Men han vill ju bara somna i tv rummet på soffan framför tv:n.........
& det vill inte jag!

Han somnar ev efter att jag jagat han runt runt i huset, och lyckats få fast han!  han går inte att MUTA det är prövat!
Han somnar bara om vi somnar med han. men kan ju inte gå o sova kl 19.30. ungen är därför vaken allt för länge!
provat musik, provat cd sagor.  men han går omedelbart upp eller börjar gråta då jag försöker smyga iväg!

STRAX GER JAG UPP OCH GÅR PÅ EL GIGANTEN OCH KÖPER EN LITEN SNYGG TV Å HÄNGA UPP I TAKET I SOVRUMMET!!!      


                                                    ;)


Hmmm   det är väl fusk eller?????     hur GÖR NI??

det är minus 28nu ute och ändå har jag ridit både ALEX & GUTTEN!  skönt väder faktiskt!



       min lilla prins!!   själv tycker han att han är en prinssesa   :)


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

eh, jag skulle inte kalla det fusk ;)

2011-01-16 @ 13:45:33
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D jag har övat, övat, övat :)

2011-01-16 @ 20:10:23
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0