Fredag kväll

Har myyst med kidzen och spelat björnes maskeradspel..1a gr som lille lukas(stor 4år nu) orkade HELA spelet och VANN!!

Jag har varit effektiv idag...hunnit hälsa på en god vänn,,,och lärde lite bus åt flickan hennes,,,hiihiii(läs rulla runt) 5mån då e de väl dax att mamman får mer att se över!

Sedan ica för lite FOOD och fredags GLASS...jo det äter vi varje fredag...är det nått mina barn kan så är det att hålla reda på fredag(glass) dag och lördag(godis) för INGA andra dagar äts godsaker...så är det!

Sedan ett stretching pass på finn trollet så han e fitt for fight imorgon då det e tuula lektion igen!!!

Hem för 4st barn ridningar.. pigga små hästar/ponnys så pass så jag var tvungen att tänka till då fyrkantsspåret blev för STORT med för hög hastighet..

Nja de var väl min kväll det...nu en kall ÖL och en tidig säng inatt så om ev jag orkar med valpningen!

Lovar sätta in bilder...

(jane när kommer du hit och rider lite då?? ) kan behöva lite tillridning på nån då & då,,,när jag har för dåligt med tid! LER!!

Kommentarer
Postat av: jane

jo vars, trodde jag sku ha tid över till massa extra när utan häst, men bullshit tiden bara rinner iväg.. men ska försöka komma förbi där innan tomten kommer iaf!! :)

2011-12-12 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0