Vaken ännu :) thiihii fan oxå

Jäklar vad svårt att gå och sova ibland :) 
Det har varit en TOPPEN helg,,, massa hästar.. massa inspiration ,,,massa Ridning ,,, Åhh  va nice allt e ibland....
Och ridandet hemma idag flöt på ovanligt bra?? ingen jäkla aning vad jag gjorde men fin som fan var han :) fattningarn satt som jag vet inte vad,, från HALT till galopp??  fråga inte vad jag gjorde för jag vet inte ;)
Han brukar inte svara så snabbt!!  & för att tjorva till det..ni vet när man blir sådär "upphetsad" (okej fel ord men va fan )  så VAR JAG bara TVUNGEN att testa..Galopp byten..Å jo menvisst... WHAT...?? det gick ju oxå...
YYYYEEEES!!!!      om ... med lite tur kanske jag inte behöver sälja han :)

Annars så är allt mest som vanligt... som alltid.. augusti är en MASSA jobb och annat inplanerat.. 
JOBB,,,, KIRUNAfiske,,,, LULEÅ2dagar,,,STOCKHLOM1ev2dagar,,, BRORbesök... LILLAKICKAN9år kalas,,,  jepp jepp typ uppbokad varje helg + hela veckorna..  kommer att kännas att jag lever :)



// puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0