sparad semester 1dag tas ut idag :)

SHIT pomfritt...  kollade lönespesen och insåg att jag hade alla semester dagar kvar från i år + 26dagar sparade ,,,,,,,  måste jag säga mer än att 


                        " JAG HAR SEMESTER IDAG & IMORGON "


Danne & Monica ska Rulla mot jämtland i dag & jag skall nog fixa med påsk pynt osv sen har ju inte mina hästar fåt "jobba" så det är nog dax att sätta sej i sadeln och börja jobba fram sommar formen på dom 4 benta.

Väntar även på att min nya sängram ska komma så jag får fixa sovrummet ;)

UTE SNÖAR DET!!!!  fy fabian för det, allt hade ju gåttt & blivit så torrt & fint..
Idag ska det lekas med kidzen nånstans få se vad vi hittar på !!
//lilla jag

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Tack så mycket.Det är min man som är fotograf.

mvh/Q

2011-04-20 @ 10:08:54
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0